Rola zajęć muzyczno-ruchowych w edukacji przedszkolnej

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Kingą Misiarczyk – nauczycielką i instruktorką zajęć muzyczno-ruchowych.

W trakcie rozmowy ekspertka udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jak prowadzić zajęcia muzyczne, jeżeli ma się poczucie braku talentu?
  • Co jest więc głównym celem edukacji muzycznej na etapie edukacji przedszkolnej?
  • Dlaczego dzieci powinny być otaczane różnorodną muzyką?
  • Gdzie szukać dobrej muzyki do wykorzystania na zajęciach w przedszkolu?
  • Co i jak, poza muzyką, wspiera edukację muzyczno-ruchową?
  • Co jest najłatwiejsze, a co najtrudniejsze w edukacji muzyczno-ruchowej?
  • Co daje gra na instrumentach i po jakie instrumenty sięgać?

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin