Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu
Podstawowym celem rewalidacji jest podniesienie jakości życia dziecka z niepełnosprawnością. Konieczne jest wdrożenie takich działań, które zapewnią jak najlepsze przygotowanie do funkcjonowania w grupie społecznej i spowodują, że nie zostanie ono odrzucone i wykluczone ze wspólnych aktywności przez rówieśników. Organizacja zajęć musi pozostawać w ścisłym związku z innymi formami wsparcia. W szczególności pozostaje ona w związku z pomocą psychologiczno-pedagogiczną udzielaną dziecku i rodzicom. Ile czasu powinny trwać zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu? Kto może prowadzić rewalidację dziecka z autyzmem lub zespołem Aspergera? Jak dokumentować takie zajęcia? Czy można ustalić wyższy wymiar zajęć rewalidacyjnych? Zapraszamy do zapoznania się z analizą przepisów i wskazówkami dotyczącymi zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu. Odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania o ten zakres zajęć.
Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:
Jeśli nie masz dostępu,
UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin
- Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
- Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.